Forum Pacyfka Strona Gwna

 To nawet dobrze, bo zawsze usypiałam przez cały dzień z n

Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Autor Wiadomo
Juukla
Hippis



Doczy: 25 Sty 2014
Posty: 721
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

PostWysany: Pi 0:07, 11 Kwi 2014    Temat postu: To nawet dobrze, bo zawsze usypiałam przez cały dzień z n

Wiem, że nie ma co żyć przeszłością i pewnie póki mały człowieczek we mnie nie zamieszka, to nie zmieni się mój stan.
[link widoczny dla zalogowanych]
Hej
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Witaj.
[link widoczny dla zalogowanych]
Ponadto otwierają letnią szkołę tańca w Zakopanym.
[link widoczny dla zalogowanych]
No wlasnie o to mi chodzi.
[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] Witam wszystkich mam kilka pytan.
Taka historia przydarzyła mi się z 5 lat temu. Pamietam to, bo do technikum chodziłem.A i na dyskotekach bywał grany. Nie chce nikogo obrazac ale nie mam szacunku do kobiet które zamiast mózgu maja papke medialna. Pozdrawiam gggggg nie rozmumiem [link widoczny dla zalogowanych]
Oto lista lekarzy posiadający odpowiedni certyfikat. Ja tez chciałabym otworzyc Komis z art. Lekarka medycyny pracy ( przyjmuje w Zusie) zmierzyła mi ciśnienie, i ogólnie przeprwadziła wywiad lekarski po czym wypełniła książeczkę i zainkasowła 40 zł Powiedzcie mi czy meride mozna kupic bez recepty, jeli tak to podpowiedzcie gdzie. Zabrałam pani dr godzinę i kolejka się zrobiła zamiast ust zrobiłam botoks, bardzo jestem zadowolona i na pewno bedę wracać na inne zabiegi....a z powiększania ust zostałam skutecznie wyleczona.......... Dzieci w grupie łatwiej namówić na jedzenie, no i to co innego niż siedzieć w domu z nianią sam na sam..hmmm..Teraz jak nie mam szkoły w weekendy biorę do siebie chrześniaka, bo jest jedynakiem i przynajmniej te 3 dni się nie nudzi. mi tez spoznia sie.
Problem polegał na tym że te zupki są ohydne, dla mnie to jeden wielki sztuczny barwnik.
Nie korzystam już z \pomocy\ chirurgów.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Jak pisalam mam tez papiery zlozone na uniwerku ale zastanawiam sie czy nie rzucic studiow i nie zrobic jakiegos kursu z tlumaczenia.
[link widoczny dla zalogowanych]
Nie polecam salonu Kiss Paris który mieście się u hotelu Qubus.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ale też ma swoją klientelę
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Z pęknietego pęcherzyka w jajniku formuję się ciałko żółte. [link widoczny dla zalogowanych] ZOSTAWIASZ MNIE....SAMą...No trudno....
Pozdrawiam. mozna tez moczyc palca w ciepłej wodze dodając sode!! ja mieszkalam przez 3 miesiace Chciałabym się dowiedzieć czy przyczyną może być podwyższona prolaktyna mimo,że mam owulacje?? Czekam i pozdrawiam!!!!!! [link widoczny dla zalogowanych]
Teraz jestem w 8tc i nie mam żadnych dolegliwości bólowych ani \ciągnięć\ w dole brzucha. Zobacz nawww.feelbeauty.eu/forum ponad 800tematów ,5500postów,fotki pozabiegowe a ja czytam od poczatku watek, tez jestem w ciazy ostatnio okres mialam 28 pazdziernika. Dużo ćwicze na siłowni i nie wiem czy te objawy właśnie nie są od tej siłowni.. A jak tam u Ciebie Febe? czy też będzie miało... A egzamniny uste przebiegaja roznie- zalezy na jakim poziomie i na jakim egzaminie.
[link widoczny dla zalogowanych]
Andzia32 napisalam mailika czekam na odpowiedz
piszcie smialo
Cena 120 zł.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

No ja porobię tą lewatywę, spróbuję przez miesiąc jak piszą i zobaczymy.
[link widoczny dla zalogowanych]
DOSTAJE SIE JAKIES LEKI USPOKAJAJACE PRZED?
[link widoczny dla zalogowanych]
Nie wolno dzwigac!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

tam sa luszie i wiadomosci na wszystkie tematy zwiazane z operacjami [link widoczny dla zalogowanych] samopoczucie lekkie nerwy i troszke szybciej serce mi bije ale juz pisalam pewnie z przezycia ,pije duzo ,duzo,duzo i zero apetytu nie jestem głodna nawet nie mysle co tu zjesc .W szafce leza 2 batony i 2 CZEKOLADY Iwiecie co
i mało sterylne. Ja rowniez zapragnęlam moje piekne dlugie wlosy?(do pasa) naturalnie ciemno brazowe przefarbowac na blond. jakis sklep z Ziolami nie wiem?? i nic nie chudne ;-( Jedyną pozytywną rzeczą jest tylko to ze przez te dwa lata poprawiła mi sie przemiana materii .. Lenkaaaaa nienormalna jestes.Pajaki to maszkaerony paskudne,trzeba je zabijac i ograniczac w ten sposob ich ilosc wokol nas.Teraz jak nigdy jest tak duzo pajakow,ze nie moge spokojnie kolo domu chodzic,bo drzewa cale zapajeczone,i to takimi duzymi,bleeeeee....... [link widoczny dla zalogowanych]
Witajcie -proszę - podpowiedzcie - jeżeli żona odchodzi po 23 latach małżeństwa ze wspólnej sypialni - bez konkretnych powodow- mieszka osobno - trwa to już ponad 1.5 roku -/z dnia na dzień mnie znienawidzila/ prawdopodobnie - to albo jakaś choroba psychiczna - lub - co bardziej prawdopodobne wplyw sekty - lub poprostu psychomanipulacji z czyjejś strony - kompletnie nie portafie się z nia dogadać - .... Co do operacji to zycze powodzenia, pamietaj jednak ze nie jest ona na cale zycie. chociaz narazie to nic pewnego... Niebezpieczne jest wyrywanie wokół brodawek i nawet od pachami ( bo podrażnia się te strategiczne miejsca) jesli już ktos ma kompleksy i chce usuwać, to lepiej inny sposób depilacji zastosować. W każdym razie wydaje mi się, że głodówka naprawdę może zdziałać cuda, więc życzę powodzenia i mam szczerą nadzieję, że Ci się uda 1.5h nawet nie usiadłem a łzy same mi leciały a jestem 27 letnim facetem. Jestem po 4 dniu i nie wiem jak ja wyrobie jak bedzie coraz wiecej ćwiczeń bo dzisiaj już przy 3 serii padałam...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Polek - bo nie spotkałam jeszcze chłopaka z Polski, który by przyjechał na Erasmusa do Włoch)

az pewnego dnia poprosilam moja mame zeby sprawdzila mi skore glowy.
[link widoczny dla zalogowanych]
czesc:* ja dopiero 3 dzionek (zaczelam od nowa) mam slaba nawet bym powiedziala bardzo slabo kondycje mm brzucha i juz przy 1 cw mnie bola miesnie brzucha.....
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Radzę uważać na firmy oferujące zabiegi pseudo trychologiczne, bo można się nieźle naciąć!!

spoko, odnosilam sie do calej reszty wypowiedzi o wizytach u chirurga, namaczaniach w wodzie godzinami i ogolnie tego typu, twojej metody nie znam [link widoczny dla zalogowanych] Także jeśli chcesz zdobyć na forum ORIENTACYJNĄ wiedzę o swoich wynikach to wrzyć je pełne.
gg 1796500 Próbowałam szukać ośrodków specjalizujących się w zaburzeniach odżywiania, ale zrezygnowałam. Manta_ma, a ty masz rowerek na taśme czy magnetyczny? To sie odezwij jak kupisz ksiazke i zaczniesz dzialac. Dzieki, dzieki, dzieki!!! [link widoczny dla zalogowanych]
Witaj EKD Ja też Dolny Ślask jak coś, to pisz na maila pod nickiem. Ogarnęło mnie przerażenie kiedy przeczytałam forum. ale raz spróbowałam -udsło mi się wytrwac tylko tydzień-głownie przez rodziców którzy bardzo mi utrudniali głodówkę. Nie maltretuje się bardzo męczącymi ćwiczeniami - ćwiczę jogę od paru lat więc nie powinno być to zaskoczeniem dla organizmu, zwykła rutyna. Cze wszystkim.05.05.mialam operacje tarczycy.Powoli wracam do zdrowia.Dzieje sie to bardzo szybko, z dnia na dzien jest coraz lepiej.Carolajna18 nie boj sie trzymam za ciebie kciuki!!!!!!Przed operacja podadza Ci tabletke uspokajajaca,na sali operacyjnej zasniesz,obudzisz sie juz bedzie po wszystkim,Najgorsza jest pierwsza doba a potem przez jakis czas bol gardlai bol glowy.Blizna pozostaje niewielka jakies 4 cm. Czy doustne środki inaczej wpływają na układ pokarmowy niż podochwowe? Tomasz Kot
Cześć dziewczyny.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Pacyfka Strona Gwna -> Regulamin Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Moesz pisa nowe tematy
Moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach


fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
gGreen v1.3 // Theme created by Sopel & Programosy
Regulamin