Forum Pacyfka Strona Gwna

 Było jeszcze Miro chodzilam tam do monopolu i była rewelac

Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Autor Wiadomo
Juukla
Hippis



Doczy: 25 Sty 2014
Posty: 721
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

PostWysany: Wto 3:28, 08 Kwi 2014    Temat postu: Było jeszcze Miro chodzilam tam do monopolu i była rewelac

ja właśnie zaczynam 2 opakowanie bromergonu, najpierw brałam przez 6 dni po1/2 tabl.
[link widoczny dla zalogowanych]
MOJA RADA - unikajcie jak ognia MMR. jednak ja zawsze przed okresem mam bóle brzucha wiec nie wiedziałam z czego ten ból.Nie wziełam z opakowania 2 tabletek gdyz dostałam okres a teraz jestem po okresie i znów boli mnie brzuch.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

mam zapalenie i w domu mam wlasnie globułki dopochwowe gynalgin ale kiedys je brałam i byłam bardzo nie zadowolona. [link widoczny dla zalogowanych] Oczywiście krwawię i nie chcę na razie stosunku, ale chciałam dopełnić małżeński obowiązek i chciałam zaspokoić męża rękami lub ustami, nawet zaczęłam, jednak on nie był w stanie.
Dzieciaki wyjezdzaja na wyciexzkę szkolna to mamusia może pogłodować.Pozdrawiam.Kto dołancza sie do mnie?? Cześć. Natomiat łyżka ketchupu i druga przecieru jak mniemam lepiej sobie poradzi , one są po prostu rzadsze. Nie widze sie jakos w brazie niestety. kto to jest ten k**wa tombak ? [link widoczny dla zalogowanych]
i masz racje karola ,pójść , przekonać się a potem narzekać lub być zadowolona i polecać .. na brzuch .. - zostać przy ciemnych Moja jedna koleżanka ostatnio mówiła, że schudła 5kh w 1,5tygodnia. Lepiej jest od razu zaczac studiowac w Niemczech. to juz nie jest very nice!! Igm dodatni 1,04 ( norma dodatni pow 0,65)
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

No laski, to może nas będzie więcej
[link widoczny dla zalogowanych]
Regine, Motylku, Anakondo ! Jak czytam Ciebie,to mi sie przypominają moje początki
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
POSZUKAJ TROSZKE NA NECIE I ZOBACZ NA CZYM OPIERAJA SIE MMASAZE MIEJSC OBIETYCH CELLULITEM I ZOBACZ KOSZT
[link widoczny dla zalogowanych]

Najlepsza kosmetyczka we Wrocławiu jest w New Derm!! [link widoczny dla zalogowanych] a ile taka depilacja zazwyczaj kosztuje?
Hej,ja zaczynam od teraz.Ciekawe jak długo wytrzymam. Jednym z przeciwwskazań jest zagrożenie nowotworowe. marze, zeby pozbyc sie i tego okropienstwa, i tego, ale, prawde mowiac, to czuje, ze jest to walka z wiatrakami hej. Zażartuję, czy jeżeli niechcący wylejesz mu na rękę gorącą herbatę, to on będzie ci polewał dłonie wrzątkiem, abyś zobaczyła jak to jest ? [link widoczny dla zalogowanych]
jest mnostwo zadowod ktore nie sa rozwijajace... jeszcze to znalazłam Ale po jakimś miesiącu znudził mi się ten kolor i wogóle nie pasował do mojej cery, byłam w nim strasznie blada kwany . Nie mówiąc już o problemach z kupnem buta mojej 21letniej siostry (35 ) BEZ PANIKI!!!! Najaskuteczniejsze sa sprawnie działające rece masażysty, zadne aparaty nie zastapia tych czynnosci...to co wy robicie i wiekszosc urzadzen to powierzchowne masowanie a tu trzeba ruszyc calosc miesnie, limfe, tkanke lączna, zmienic tryb zycia to jest podstawa pozbycia sie cellulitu Tandeta.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Kurcze dziewczyny dlaczego tak musi być!!
[link widoczny dla zalogowanych]
teraz sobie pije kawke z mleczkiem ale słabą i szluczka pale bo to pomaga mi sie załatwić hehe a zaraz łykam 2 lide ciekawe jak dzisiaj bedzie dam znać pozdro i buziaki
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Drogie to wszystko, ale jesli tak Cie te blizny mecza to warto zainwestowac [link widoczny dla zalogowanych] Baw sie dobrze!
samopoczucie lekkie nerwy i troszke szybciej serce mi bije ale juz pisalam pewnie z przezycia ,pije duzo ,duzo,duzo i zero apetytu nie jestem głodna nawet nie mysle co tu zjesc .W szafce leza 2 batony i 2 CZEKOLADY Iwiecie co znajdziecie mase informacji w necie. Witam! Najpierw myślałam, że sobie to wkręcam i nie ma pająka, potem że zejdę na zawał...To jeszcze nic, bo następnego ranka wchodzę sobie do łazienki i znowu nie wierzę własnym oczom. fUSZERKA - zwłaszcza przy przedłużaniu rzęs. [link widoczny dla zalogowanych]
Dlatego od dziś zaczęłam znowu ćwiczyć i chyba sobie zrobię jakąś fajną dietę znowu Mam nadzieję, że wszystko wróci do normy. Blokada miala dzialac ok 12 g, w moim przypadku działała ok 10 chyba.. Hm..........ale to chyba bardziej ode mnie zależy niż od meridii,hehehehe. na zdjęciach jest trochę obrobiona.Trochę....Na żywo jest brzydsza. nasza się nie umywa: Confused - powodzenia ja mam dopiero 25 lat,ale odchudzam sie cale zycie,ja nie wiem,ja to chyba w ciagu swojego zycia musialam zrzucic z kilkaset kilo!powaznie!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Musze się jeszcze dokladnie wczytać w ten temat, bo pamiętam tylko że wykonywało się ten masaz w poprzek włokien ale zamierzam wypróbowac na sobie
[link widoczny dla zalogowanych]
wycięto mi 15 cm piszczlela, zalożona aparat llizarowa w pażdzierniku 2006,..
[link widoczny dla zalogowanych]
Witam was!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Poza tym będziemy mogły się podzielić wrażeniami o pracy tego doktora już po fakcie
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Dodam jeszcze, że dwa razy piściła mi się z nosa krew bez wyraźnej przyczyny... [link widoczny dla zalogowanych] Jak chcesz schudnąć to efekty widać przy dużej ilości, intensywności i częstotliwości zabiegów (30-40 zabiegów, w tym 20 w ciągu miesiąca;
wula Zgadzam się z opinią , że kiedy ksiądz rezygnuję z powołania na rzecz kobiety cierpi całe życie , stara się tego nie okazywać ,a le to go dui , myślę , że z powołaniem trzeba się urodzić . Bezsennosć bezsennoscią .. juz dawno o tym slyszalam!!!!! potem warstwa ogórka, potem cebulka i posypyjemy startym serem żółtym [link widoczny dla zalogowanych]
i ma niesamowicie sexowana figure!!! Kasia pelasia ,pierwsze dni sa najtrudniejsze nie tylko dla Ciebie ,ale dla kazdego kto zaczyna.Dopiero jak nie odczuwa sie glodu jest latwiej chociaz i tu bywa roznie.Nie wmawiaj,ze Tobie sie nie uda tylko probuj Pisalam zebys nie wliczala tych dni z kawa dlatego ,ze jak mialabys zrobic np 4 dni w tym 4 z kawa to by tylko oznaczalo,ze nie bylo jeszcze u Ciebie oczyszczania.Teraz probuj juz normalnie na wodzie bez zadnych dodatkow,moze byc tylko sok z cytryny,ale wychladza organizm i moze niezle telepac z zimna. Potem rodzice zrobili mi nieświadomie prezent- prysznic z regulowaną mocą. Ja jeżdzę na rowerku od tygodnia ok 30 min dziennie . Pytałam koleżanek i wszystkie powiedziały ,że śniadanie jest bardzo ważne.Musi być porządne,bo potem i tak nic już nie zjesz.Chyba,że się zmusisz.Jak bierzesz na czczo to będzie Cię mdliło zawsze.Musi być pieczywo z czymkolwiek.Wtedy podobno nie odczuwa się mdlości.Ja tego nie wypraktykowalam ,bo ja zawsze jadam śniadania.Możesz usmażyć sobie jajko na wodzie i suchą bułę opchnąć ,ale zawsze podobno musi być pieczywo z rana jeżeli chcesz wyeliminować mdlości. Jestem dość wymagającą pacjentką i nie miałam do pracy doktora najmniejszych zastrzeżeń. Tylko nie mowcie mi o spisku
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Od 2 m-cy masuję wieczorem Evelin /do biustu 14 zł/, dla mnie jest super.
Szukałam dziś trampek, ale wszystkie które mi się podobają, są od rozmiaru 27, a ja potrzebuję 25-26 :-/ Szukam na allegro, ale z tego co widzę to te same buty w sklepie są znacznie tańsze...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Pacyfka Strona Gwna -> Regulamin Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Moesz pisa nowe tematy
Moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach


fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
gGreen v1.3 // Theme created by Sopel & Programosy
Regulamin